A 9a mostra di l'animali di Shenzhen

Esposizione 1

Da u 23 di marzu à u 26 di marzu di u 2023, a 9ª Mostra d'animali di Shenzhen tenuta in Shenzhen Futian Convention and Exhibition Center.

Cù una zona di esibizione di 60,000 + m2, aderendu à l'orientazione di esibizioni d'altu standard è internaziunali, migliurà cumplettamente diversi settori cum'è a pianificazione di l'esibizioni, l'abbinamentu di l'affari, a prumuzione di a marca è l'attività simultanea.Ci saranu sale di alimentazione domestica, sala di alimentazione impurtata, sale di prudutti di gatti, sala di selezzione di e-commerce, sala di vita intelligente, sala di assistenza sanitaria cumpleta, sei sale d'esposizione tematiche caratteristiche.

Nta l'ultimi anni, u sviluppu vigoroso di u cummerciu elettronicu transfruntieru glubale hà purtatu novi opportunità è sbocchi per l'industria domestica di l'animali per espansione i mercati d'oltremare.Shenzhen Pet Exhibition aspetta e tendenze transfrontaliere, affittendu i vantaghji industriali di "70% di u cummerciu elettronicu transfruntier di a Cina in u Sud di a Cina, è u 80% di u cummerciu elettronicu transfruntier di a Cina meridionale in Shenzhen ", attraendu assai venditori di piattaforme di e-commerce transfrontalieri, venditori di siti web indipendenti, è venditori diretti di piattaforma.Cumpratori, agenti di marca è altri cumpratori di e-commerce transfrontaliari eranu prisenti per discutiri a cooperazione cù l'espositori.

Emostra chì include:

Alimenti per animali domestici: alimenti di base, snacks, mangimi, additivi alimentarii, machini di trasfurmazioni alimentari, tecnulugia di imballaggi alimentari, etc.

Forniture per animali domestici: vestiti, cuscinetti per lettiera, gabbie, ghjoculi, forniture di toelettatura,prudutti di pulizia, materiale di furmazione, etc.

Animali vivi: cani, misgi, cunigli, criceti, uccelli è altri animali vivi

E-commerce per animali domestici: tenda in linea, APP, serviziu O2O

Cura medica di l'animali: equipamentu di l'ospitale per animali domestici, strumenti chirurgici, medicine per animali domestici, prudutti di salute, prudutti biologichi, alimentazione di prescrizione, strisce di prova è reagenti, etc.

Campione di u mondu's sacchetti biodegradabili per cacca di canesò ecologichi, senza dannu à a terra, faciuli à manighjà a cintura di u cane durante a caminata cù i vostri amichi..


Tempu di post: 28-mar-2023