Circa a sicurità alimentaria è u guanti

Nta l'ultimi anni, a ghjente presta una attenzione particulari à a materia prima di l'alimentariu, l'ambiente di produzzione è u prucessu di operazione in u prucessu di trasfurmazioni alimentari;

In più,più è più attente hè stata pagata à a prutezzione di i travagliadori durante a trasfurmazioni di l'alimentariu.Parechje cumpagnie esigenu l'impiegati per portàguanti protettivi, chì ùn pò micca solu furnisce una prutezzione adatta per i travagliadori, ma ancu evità a contaminazione di l'alimentariu è a diffusione di patogeni di l'alimentariu.

I manipulatori di l'alimentariu entranu in cuntattu cù una varietà di alimenti è ponu purtà battìri nantu à e so mani, cum'è Listeria è Salmonella, chì ponu causà malatie alimentarii dopu u cunsumu.I guanti dispunibuli ponu furnisce una barriera protettiva trà e mani di u persunale è questi batteri per riduce a probabilità di infettà di u persunale è di i cunsumatori.

I manipulatori di l'alimentariu duveranu portàguanti usa e gettaper a prutezzione di l'alimentari è i clienti.

guantu1
guantu 2

Ancu l'industria di i servizii di l'alimentariu implica diverse imprese è istituzioni, tutti anu una cosa in cumunu: vigilanza per i pussibuli patogeni è prutezzione di l'impiegati è i cunsumatori da i periculi di malatie.I guanti dispunibuli sò a prima linea di difesa contr'à e malatie di l'alimentariu.

Reguli per l'igiene di e mani è l'usu di guanti:

1. Quandu manipule l'alimentu chì ùn hè micca prontu à manghjà, u persunale deve esse espunutu e so mani è i braccia u più pocu pussibule.

2. Duvete portà guanti o aduprà utensili cum'è pinze è scrapers quandu manipule l'alimentariu, salvu per lavà frutti è ligumi.

3. Guanti deve esse usatu solu una volta.I guanti dispunibuli deve esse scartati quandu un travagliadore manighja un novu compitu, quandu i guanti sò sporchi, o quandu u compitu hè interrottu.

guantu 3
guantu 4

L'usu di guanti in a trasfurmazioni alimentaria deve esse attentu à i trè punti seguenti:

1. L'industria di trasfurmazioni alimentaria implica una varietà di l'equipaggiu è l'attrezzatura di cucina, tanti posti necessitanu parechji tipi di guanti.Ma ùn importa micca u tipu di guanti, devenu risponde à i principii di qualità alimentaria.

2. U cumpunente principale di guanti di lattice hè lattice naturali, chì cuntene a proteina di lattice.Per evità a proteina chì entra in l'alimentariu è pruvucà reazzioni allergii di i clienti, l'industria alimentaria deve pruvà à evità l'usu di guanti di lattice.

3. L'industria alimentaria generalmente usa guanti di culore, chì deve esse distinti da u culore di l'alimentu.Per impediscenu chì u guante si rompe è cascà in l'alimentariu, ùn pò micca esse rilevatu in u tempu.

WorldChamp Enterprisessupplyguanti di qualità di cuntattu cù l'alimentariu, manica, grembiule, è stivali / scarpipertrasfurmazioni alimentariièserviziu di manghjà.

WorldChamp Enterprises testa ogni annu i prudutti nantu à u standard di cuntattu cù l'alimentariu attraversu l'agenti di teste di terze parti, per assicurà a conformità di i nostri articuli.

guantu5

Tempu di post: 20-Jan-2023